Onze lobby-onderwerpen

Pensioen, AOV en DBA

Kom naar onze activiteiten

Vergroot je kennis

Word vandaag nog lid

Ontvang de voordelen

PZO Academy

Als ondernemer is het van belang om je te blijven ontwikkelen, zowel op je vakgebied als op ondernemerschapsvaardigheden. Op die manier zorg je voor de continuïteit van je bedrijf en blijf je duurzaam inzetbaar. Om je daarbij te ondersteunen heeft PZO, de PZO Academy opgericht. Via de PZO Academy bieden we workshops en trainingen aan die zijn gericht op zzp’ers en kleine ondernemers.

Schrijf je in voor een workshop. Na je aanmelding ontvang je een bericht om een datum in te plannen. Ook is er de mogelijkheid workshops in company te boeken.

Best Year Yet

Wordt 2020 jouw beste jaar? Ondernemen is topsport. Jouw aandacht wordt in beslag genomen door de waan van de dag en door externe omstandigheden.

Stress te lijf met energie

Oververmoeid, prikkelbaar, overspannen, opgebrand, uitgeput – we kunnen het jachtige leven van nu maar moeilijk aan. Op het werk, in privé relaties en met onszelf raken we in de knoop. Eén op de zeven werkenden kampt met stress- en burn-outklachten. Als zelfstandig ondernemer kan burn-out de continuering van je onderneming in gevaar brengen. In de workshop ‘Stress te lijf’ krijg je praktische tips en inzichten die je helpen om te gaan met stress, zodat jij aan de slag kunt blijven.

Business Model Canvas

Veel organisaties ontstaan uit een goed idee of een bepaald gevoel over een behoefte in de markt. tijdens de start van jouw onderneming kan intuïtie een goede drive zijn. Om een bedrijf stevig neer te zetten is een businessmodel (die de grondgedachte van hoe een organisatie waarde creëert, levert en behoudt) van wezenlijk belang.

Meer opdrachten binnenhalen

“Als ik eenmaal aan tafel zit haal ik de opdracht vaak wel binnen.” Herken jij dit? Begrijpt jouw klant vaak beter wat je doet als je met elkaar om tafel hebt gezeten? Dan valt er dus nog wat werk te verrichten aan hoe je jouw aanbod in eerste instantie communiceert op papier. Wij dagen je uit om je dienst eens goed onder de loep te nemen en deze op eindproduct-niveau te gaan verwoorden. Daarmee bedoelen we vooral om het vanuit de ogen van je klant te bekijken.
X